10 fantastiske middagsoppskrifter

Jeg har ingen nye oppskrifter for øyeblikket, men jeg gravde i arkivet og fant noen godbiter til dere. For jeg har jo kommet med mange fine oppskrifter tidligere. Noen av dere har kanskje prøvd dem allerede, men så har det jo kommet nye lesere. Uansett så håper jeg dette kan gi dere litt inspirasjon til helgens middager. Oppskriftene finner dere om dere trykker på bildet av maten.

Tacoform

chili con carne

fylt kyllingfilet innsurret i bacon

Fylte kjøttboller innsurret i bacon

Fiskesuppe

luftig pizzabunn

Innbakte pølser 

annerledes focaccia 

Pizzaomelett 

kyllingkjøttboller innsurret i bacon

Det er jo så utrolig mye godt å velge mellom. Og som du ser er jeg veldig glad i bacon. Når man surrer noe inn i bacon så blir det automatisk mer saftig og smaker ennå bedre. Bare ta pølse f.eks. en grillpølse med bacon smaker mye bedre enn uten bacon. Også er det jo så lett. Ta en grillpølse g surr bacon rundt. Stek den godt i panna og nyt en ekstra god grillpølser. Et lite tips til deg som er like glad i bacon som meg.

Håper du fant noe du liker. Kom tilbake neste uke for mer inspirasjon. Neste uke tar vi en titt på kaker. Følg bloggen på Facebook HER for å ikke gå glipp av alle godsakene.

4 kommentarer
      1. Takk for det 🥰 Bare hyggelig! Bruker du noen av oppskriftene, link gjerne blogginnlegget mitt til om du deler oppskriften. Jeg har brukt mye tid og energi for å få de perfekte oppskriftene til min blogg. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg