Oppskrift: Pizzaomelett

Noe veldig enkelt man kan lage til frokost er pizzaomelett. Jeg fant denne på TikTok og den måtte jeg jo selvfølgelig prøve ut. Så jeg må jo dele den videre med dere. Så hvis du vil prøve noe skikkelig godt og enkelt til frokost eller middag så burde du prøve ut denne oppskriften.

Du trenger:

Pepperoni
Revet ost
4 egg
tacolompe

Slik gjør du:

Legg pepperoni utover stekepannen. Her kommer det jo an på hvor mye du selv liker. Jeg la dem bare utover som en blomst og syntes det var nok. Det gav smak, men det ble ikke så mye at det tok vekk all smak fra det andre.

Strø over revet ost. Jeg brukte det jeg hadde i frysern. Så cheddar passer bra, men du kan også bruke f.eks Norvegia.

La osten smelte over pepperoniene før du heller over sammenvispede egg. Hell forsiktig slik at det ikke river opp laget med ost.

(om noen lurer så har jeg lagd dette i en kjele fordi jeg ikke har en stekepanne lengre)

Legg en tacolompe over, sett på lokk og la det steke ferdig.

Snu den og stek lompa litt om du ønsker det (ikke nødvendig).

Så er det bare å nyte en utrolig god pizzaomelett. Gjerne med litt salat ved siden av.

Ikke glem å følge bloggen på facebook om du ikke vil gå glipp av flere oppskrifter. Du finner linken under her, sammen med min Instagram og youtubekanal.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg