Tips til 17. mai bakst

I dette innlegget tenkte jeg å komme med litt inspirasjon til dere. Kanskje dere finner noe dere har lyst til å bake til i morgen. Jeg har fått veldig mange positive tilbakemeldinger på oppskriftene mine, så jeg tenkte det kunne være fint å få samlet dem sånn som dette. Også har dere litt å velge mellom. Min personlige favoritt er sandwichbaguettene, men alt her er veldig godt. Så her har dere alle forslagene mine til frokost. Klikk på navnet og kom til oppskriftene. Håper noe av dette faller i smak.

Rundstykker i langpanne (fine)

Rundstykker i langpanne (grove)

Sandwichbaguetter (fine)

Sandwichbaguetter (havre)

Ostebaguetter

Polarbrød (vanlig)

Polarbrød (havre)

Eller kanskje dere har planer om å grille. Vel, jeg har noe som passer perfekt for det også. For hva er vel bedre enn å ha hjemmelaget brød til enten hamburgere eller pølser? Så her får dere også link til oppskriftene på det.

Pølsebrød

Hamburgerbrød

Ja, her er det mye å velge mellom. Bare til å sette i gang og bake nå. Jeg vet hvertfall jeg skal bake litt til morgendagens frokost. Hva det blir får dere se i morgen.

Noe av dette som frister å bake?

Følg bloggen på facebook HER for flere oppskrifter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg