Juleoppskrifter: mat og drikke

Til jul må man jo kose seg litt ekstra mye. Og det er mye spennende å velge mellom. Jeg har jo delt en del oppskrifter de siste årene og har nå fått lagd en liste over de oppskriftene som dere kan få bruk for nå i julen. Alt du trenger å gjøre er å trykke på bilde av det du trenger oppskrift på og så kommer du rett til oppskriften. Så la oss ta en titt på all den gode julematen jeg har lagd tidligere.

Kalkun

Ribbe

Tynne lefser

Julefat

Medisterkaker

Pinnekjøtt

Her er det mye godt som gir meg vann i munnen hvertfall. Dette er virkelig tiden for å kose seg og det ser man absolutt når man setter alt det gode under hverandre sånn som dette.

Noe annet som også er veldig viktig nå som det er kaldt ute, er noe varmt i koppen. Det er sikkert mange der ute som liker gløgg og mye annet, men for meg blir det ikke jul uten kakao. Så her kommer også link til min absolutt favorittoppskrift på kakao.

Meksikansk kakao

Jeg har lyst til å prøve ut litt flere oppskrifter i år. Planen er hvertfall å prøve 1 eller 2 nye oppskrifter, men vi får se hva jeg får tid til. Nå går det jo an å prøve de oppskriftene jeg har funnet, litt senere i vinter også. Så la oss hvertfall ha et mål om å få ut disse oppskriftene før vinteren er over. For dem ser veldig gode ut.

Det var alt jeg hadde av oppskrifter for denne gang, men ikke gå glipp av alle de gode oppskriftene som kommer på bloggen fremover. Følg bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer koselig juleinnhold.

Alle julekakeoppskrifter finner du i en liste sånn som denne om du trykker HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg