9 julekakeoppskrifter

På lørdag fikk dere se 5 av oppskriftene jeg brukte til jul i fjor. I dag skal vi se på de 9 siste julekakene og som jeg gjorde forrige innlegg så vil navn, link og bilde av hver kake bli lagt under her sånn at det er lettere for dere å velge hva dere har lyst til å bake og se hvilke oppskrifter dere vil klikke dere inn på. For hvis jeg skulle skrivd alle oppskriftene jeg brukte i fjor så ville dette innlegget blitt en mil lang. Det er verken gøy for dere eller for meg så jeg fant ut at dette kunne være en veldig grei og ryddig måte å gjøre det på. Dette blir også det siste innlegget dere får med gamle oppskrifter. Fremover vil jeg publisere noen helt nye oppskrifter for dere, som dere kan lage denne julen. For i fjor fikk jeg ikke bakt alt det jeg kunne tenkt meg å bake. Så da får vi gjøre det i år i stedenfor. Jeg hadde jo stor planer om å prøve noe helt nytt så det er nøyaktig det jeg gjør i år. Masse nytt som jeg ikke har prøvd før. Dette gleder jeg meg veldig mye til og jeg håper dere også gjøre det, men la oss først ta en titt på hva jeg bakte i fjor så kan dere klikke der det står HER hvis dere ønsker å komme til oppskriften.

Kokostopper HER

Sjokolade Crinkle Cookies HER

Syltetøykaker HER

Serinakaker HER

Brune pinner HER

Krumkaker HER

Knapper HER

Fyrstikker HER

Sjakkruter HER

Om du likte dette så vil du elske oppskriftene som kommer på bloggen fremover. Ikke glem å følge bloggen på facebook. Link finner du under her. Samme gjør du med min youtubekanal der det også vil bli masse juleinnhold. Abonner på kanalen og ikke gå glipp av alt det spennende som skjer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg