Positiv-liste

Da er det tid for dagens siste blogginnlegg. Jeg har hatt en helt fantastisk dag sammen med min kjære samboer. Om du ønsker å se hva vi har gjort i dag så kan du klikke deg inn Her og Her. Så får du se mange bilder fra Bergen sine gater. Du kan også klikke på bildet helt øverst på siden for å komme til startsiden av bloggen. Da kan du bla nedover og se alle innleggene.

Når det er sagt så har jeg lyst til å starte på det jeg skulle, nemlig listen over positive hendelser. Wow, hvor skal man starte? Det er jo så utrolig mye fint som har skjedd i dag. Vel, jeg får bare begynne fra starten.

1. Det ble en lang tur som startet med å gå til bryggen. Så utrolig flott utsikt og mye fint å se på. Så gikk vi oppover gatene til det ene stedet der samboeren min har bodd. Jeg fikk se mye fint på veien og jeg hadde det kjempe koselig. Samboeren min fortalte om steder han hadde vært på og jeg fulgte etter. Det var så gøy å ha han der til å vise meg rundt.

2. De små gatene mellom husene er så nydelige. Det er så mange fine blomster der. Rett og slett helt fantastisk. Det ser nesten ut som en film, så fint er det.

3. Jeg fikk tatt så mange fine bilder i dag. Det var jo så mange nydelige blomster, skulpturer, bygninger og steder.

4. Vi fikk planlagt helgen når vi gikk rundt i gatene. For plutselig kom vi over museum og tivoli. Heldigvis er ikke museum så dyrt. Tivoli hadde også vært moro å dratt innom. Vi gjorde ikke det i dag fordi det kostet penger for å komme inn. Det var ikke mye, men allikevel. Tivoli får vente et par dager hvertfall. Kanskje vi får tatt en tur på søndag.

5. Man vet det er sommer når kroppen min klarer å gå 11.5 km i løpet av en dag. Nå var det 2 turer med litt søvn i mellom, men allikevel er det utrolig bra gjort.

Og nå er jeg ganske sliten så jeg tenker at det blir natta på meg ganske snart. Jeg har jo brukt kroppen ganske mye i dag. Det er ikke rart at jeg begynner å bli trøtt allerede nå. Det er faktisk veldig deilig. Kanskje døgnrytmen kommer på plass igjen snart. Jeg får bare prøve å holde meg i aktivitet når jeg kommer hjem også. Det kan jo hende at jeg er heldig å få døgnrytmen på plass. Det er hvertfall lov å håpe. Men da får jeg hvile. Det kommer en ny dag i morgen med en full timeplan og jeg gleder meg masse. Følg med for enda flere bilder fra Bergen by.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg