Gått 11.5 km

Det ble en tur til i dag og vi har nå gått til sammen 11.5 km. Det kjennes på kroppen for å si det sånn, men det er absolutt verdt det. Slappe av kan jeg gjøre når jeg kommer hjem igjen. Det er ikke helt sant, men nå vil jeg hvertfall fåmest mulig ut av dagene her i Bergen. Jeg vil oppleve mest mulig og bruke dagene til noe gøy. Vi har jo allerede vært på akvariet og vi har nå sett ganske mye av Bergen sine gater. En så vakker by må jo nytes. Og selvom vi ikke hadde så mye lommepenger som vi håpet på (fordi jeg ble trukket 50% i skatt) så har vi klart å få til mye. Litt kjipt å ha nesten 4000,- mindre enn planlagt, men vi gjør så godt vi kan. I stedenfor å spise på fine restauranter og kjøpe ting så har vi kjøpt mat på mcern og brukt penger på sånt som akvariet. Jeg syns det er mye bedre enn å spise på restaurant og ikke kunne dra på museum og sånne ting. Forhåpentligvis blir det en litt annerledes situasjon neste gang vi drar hit. At vi har penger til akkurat det vi har lyst til, men dette fungerer jo også. Vi har jo hatt en helt fantastisk dag i dag bare ved å gå rundt og kikke.

Det ble en del blomsterbilder på turen. Ikke så rart når det er så utrolig mye blomster rundt i gatene. Også mange flotte skulpturer og bygninger. Jeg syns det er så stilig med alle disse dørene som har, rett og slett kunst rundt. Det er så vakkert. Så jeg har tatt mye bilder av dører og bygninger som har unikt utseende. Gamle murbygg med flotte detaljer. Det gjør virkelig noe med hele opplevelsen av å gå i gatene med slike bygninger.

Så ja, det er veldig mye vakkert å se på. Jeg skulle ønske kroppen min orket å gå hele dagen, hver dag. Bare nyte Bergen fult ut. Desverre går ikke det, men jeg nyter virkelig denne ferien så mye som mulig. Jeg tar masse bilder så jeg har noe å se tilbake på når jeg kommer hjem. Vi fyller dagene med mye koselig. Det beste av alt er at jeg kan dele alt dette med den jeg elsker høyest.

Nå skal jeg ta det litt rolig resten av kvelden. I morgen venter nok en dag. Da skal vi ta Fløibanen. Det blir veldig spennende. Se utover Bergen fra en vakker utsikt. Jeg gleder meg utrolig masse til å kunne se hvordan utsikten er fra toppen der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg