Bildedryss fra turen til brygga

Nå har vi kommet hjem fra en regnfull tur på bryggen og rundt i området. Det ble en gangske lang tur. 2t og 30 minutter var vi på tur. På veien hjem igjen så kjøpte vi med oss litt mat som vi koser oss med på hotellet nå.

Det var utrolig koselig å kikke litt rundt her, men det var også veldig godt å komme tilbake til hotellet. Det var så vått ute så skoene mine og buksa er klissvåte. Jammen bra jeg tok med meg 2 par sko sånn at disse skoene jeg brukte nå kan få tørke litt.

På turen fikk jeg mange fine bilder. Det er jo en så vakker by. Så jeg tenkte dere kunne få se noen av bildene jeg har tatt i dag. Også ble det noen bilder av meg.

For en nydelig by. Med noen helt unike bygninger, masse flotte blomster og så mye annet å se på. Det er så utrolig gøy å gå i gatene her i Bergen fordi det er så mye fint. Uansett hvor man går så er det blomster, statuer og flotte bygninger. Jeg skjønner jo hvorfor bergenserne er glad i byen sin. Den er jo virkelig flott. Jo mer jeg ser jo gladere blir jeg i byen. Dette er definnetivt en by jeg vil besøke igjen og igjen.

Det er jo litt synd at det var regn da vi gikk rundt i gatene og på bryggen, men det ødela absolutt ingenting. Alt var fantastisk flott uansett. En veldig nydelig og fin opplevelse jeg kommer til å se tilbake på og smile, kanskje lengte etter. Jeg fikk se et av stedene samboeren min har bodd til og med. Det er jo veldig moro.

Vi er ikke ferdig med å gå i dag, men jeg trengte en liten hvil og få skiftet til tørre klær og sko før vi gjør noe annet. Også var det på tide å få i seng noe mat. Jeg kjente hodet mitt begynte på en liten hodepine, men det går vel over nå. Det var hvertfall veldig godt med litt mat igjen etter en så lang tur. Man kan gå ganske langt på 2 ½t. Så nå skal beina mine få slappe av en liten stund også får vi se hva som skjer etter det. Turen vi var på i dag var hvertfall utrolig koselig. Jeg hadde det kjempe gøy! Så jeg gleder meg til å se hva resten av dagen bringer. Det er meldt sol så kanskje vi får en solfylt tur etterpå. Tiden får vise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg