Gränna haul

Det er ekstremt mye godt å kjøpe i Gränna og ikke alltid like lett å bestemme seg. Man vil jo gjerne smake på mest mulig. Så i fjor kjøpte jeg en god del forskjellige smaker. Du kan se fjorårets haul HER. Denne gangen plukket jeg ut litt andre ting som jeg ikke hadde sett da jeg var der i fjor. Så jeg skal vise dere hva jeg har kjøpt denne gangen. Det eneste som var litt dumt denne gangen, var at vi ikke fant de polkagrisene som har smak av cocktails. Jaja, kanskje jeg er så heldig å få tatt en tur en annen gang og får prøvd dem da. Nå fant jeg hvertfall en del andre smaker som jeg gleder meg masse til å prøve ut.

Disse stengene er jo et must om man skal til Gränna. Det fins så mange smaker å velge mellom og denne gangen fant vi også noen mindre versjoner. De små kjøpte jeg vanlig polkagris og salt lakris. Dem hadde ikke så veldig godt utvalg av disse desverre. Noe jeg syns var litt kjipt. For det er jo ikke alle som spiser en stor.

Men jeg måtte jo kjøpe flere smaker og da ble det store stenger. Det var smak av noe saft, pasjonsfrukt, vanlig polkagris, tuttifrutti (til venninna mi), fersken, sur melon og dynamitt (lakris). Selvfølgelig kjøpte jeg dynamitt kun fordi den var kjempe kul forpakning. Nå elsker jeg alt mulig med lakris, men akkurat den var kun fordi den ser ut som en dynamittkubbe. Utrolig morsomt design egentlig.

Også har dem ekstremt mange forskjellige poser med små polkagriser. Jeg kjøpte ingen til meg selv, men dama mi elsker alt med banansmak og da hadde jeg lyst til å kjøpe denne til henne. Så har hun et kremmerhus med polkagriser om hun blir sugen på noe søtt. Jeg syns disse egentlig er veldig kjekt å ha liggende. Dem blir jo ikke ødelagte, så et slikt kremmerhus kan jo vare lenge og nytes av i lang tid fremover.

Også fant jeg diverse kjærligheter. Selvfølgelig måtte jeg ha en med polkagris. Jeg kjøpte også tuttifrutti. Og for dere som kjenner meg, er det ikke så rart at en med lakris også falt ned i kurven. Om de rosa er som de kjærlighetene på Blåfarveverket, så blir jeg kjempe glad. Dem er helt myke og går i oppløsning om man tygger i dem. Det er de beste kjærlighetene som fins.

Igjen kjøpte jeg kun fordi dama mi liker dem. Jeg syns også dem er gode, men ikke like mye som hun syns, tror jeg. Det er noe med å kjøpe ting til henne, som hun kan kose seg med. Men sånn er vi begge to. Jeg elsker virkelig den følelsen. Vi koser oss masse når vi er sammen. Enten det er mat, godteri eller alkohol. Alt smaker også mye bedre når man kan spise det med noen man elsker.

Om du vil se bilder fra Gränna sine butikker i år, kan du klikke deg inn HER. Jeg lagde et innlegg fra da vi var der nå, om du ikke har sett det allerede. Bilder fra i fjor kan du se HER.

Og hvis du ikke vil gå glipp av mye mer spennende innhold burde du følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer innhold. Sjekk storyen min (de små bildene øverste på Instagram) og høydepunktene mine på min profil om du har gått glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg