Filmanbefaling og gleder meg til i morgen

Det begynner å bli ganske sent og jeg tenkte å sove om ikke så alt for lenge, men først vil jeg fortelle dere litt om hvordan dagen har vært. Vi kan jo begynne etter middagen fordi alt annet har jeg allerede blogget om og det kan dere lese om HER og HER hvis dere vil det. Dagen i dag har jo faktisk bært fylt med en del ting.

Etter middag og telefonsamtalen med psykologen så har jeg slappet av foran tven. For på Netflix nå så kan manse JOKER som faktisk er en av mine favorittfilmer. Med en veldig dyktig skuespiller og en veldig trist historie så er JOKER blitt en veldig bra film. Vel, det er hvertfall min mening. Jeg vet ikke med dere, men jeg då denne på kino og jeg satt klistret til lerretet hele filmen. Det var en av de beste filmene jeg har sett på kino for å være helt ærlig. Så har du ikke sett JOKER ennå så ligger den på netflix. Jeg har leid den på Viaplay hvertfall 2 ganger og jeg kommer nok til å se den flere ganger på Netflix. Det er en film som virkelig treffer meg. Jeg gråter flere ganger i løpet av denne filmen fordi jeg syns så synd på han.

Det var altså dagens filmtips. Etter å ha sett på filmen så ble det noen youtubevideoer før jeg sjekket klokka og så hvor sent det har blitt. Så jeg pusset tennene og er faktisk klar for litt søvn nå. I morgen venter en ny dag. Jeg skulle egentlig ha psykologtime i morgen, men den er blitt flyttet til tirsdag. Så da har jeg faktisk mye tid til å gjøre andre ting. Nå for tiden går det egentlig mest i idéer til bloggen. Hva kan jeg skrive om som kan være gøy/spennende/interessant for dere å lese? Og hva slags bilder kan jeg bruke osv. Det ligger mye arbeid bak blogging og jeg liker virkelig å holde på med det. Mye av tvtiden blir erstattet med å jobbe med bloggen, men nå er det tid for å sove.

I morgen er det også oppdatering på plantene mine. Og som jeg gleder meg. Her har det skjedd ting siden sist og jeg kan nesten ikke vente med å vise dere alt sammen. Så jeg håper dere tar turen innom bloggen min i morgen for å se hva som har skjedd her. Hvis du ikke vil gå glipp av det så kan du følge bloggen på facebook HER. Der poster jeg link til alle innleggene på bloggen. Dette er faktisk det mest spennende hittil. Du vil ikke gå glipp av dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg