Goth tvbenk

Nå er jeg så utrolig fornøyd med tvbenken. Jeg har allikevel et par ting å gjøre. Nederst på tvbenken har jeg bare 2 kurver så de 2 andre rommene er fylt med mye rart. Så her må det gjøre noe. Jeg har bare ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Egentlig vil jeg bare kjøpe 2 svarte kurver sånn at jeg kan ha annenhver svart og hvit. Jeg hadde det i Modum en liten stund og det syns jeg var skikkelig fint. Samtidig som jeg har lyst på kurver så vil jeg ha et sted å ha bøker jeg har lest. Akkurat nå er de i glasskapet og jeg syns det skapet burde brukes til andre andre ting enn som en bokhylle. Jeg har bøker jeg ikke har lest inni der og det syns jeg er greit for jeg skaffer meg ikke mange bøker før jeg har lest ut noen, men det ville vært fint å hatt et sted for bøker å stå når jeg er ferdig med dem.

Men ja, det var tvbenken vi snakket om nå. Tvbenken jeg har ryddet og pyntet med andre ting. Jeg gikk igjennom masse bilder før jeg endelig fant 3 bilder som passer i rammen og som kunne bli fine der. Så samboeren valgte 2 av de 3 bildene og resultatet ble slik:

Sånn ser det altså ut på tvbenken nå. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Ikke bare har jeg pyntet på toppen, men jeg har fått ryddet i dvdene også. Så nå står alt fint, det er ryddig og støvet er borte. Dette gjorde meg veldig glad.

På det siste bildet ser dere et bilde av meg fra videregående. Dette var en veldig morsom og koselig photoshoot jeg og ei venninne gjorde da jeg overnattet hos henne i Slemmestad. Hår, makeup og outfit var ikke akkurat så veldig bra, men vi hadde det utrolig gøy og fikk tatt noen kule bilder som jeg selvsagt har tatt vare på. Det er definnetivt en type photoshoot jeg skulle ønske at jeg kunne gjort igjen, men med den stilen jeg har nå. Kanskje jeg en dag får til noe sånt. Man vet aldri. Det jeg syns er så stilig med dette bildet er først og fremst bakgrunnen. Jeg elsker grafitti og taggede vegger. Det gir en helt spesiell vibe om dere skjønner. I tillegg til bakgrunnen så er jeg veldig glad for at jeg turte å være meg selv og bare ha det gøy.

Det andre bildet er fra en forlatt/haunted kirke som hadde disse fantastiske gravsteinene. Jeg syns jo slike ting er helt amazing og jeg har lyst til å ha et sånt kors på min egen grav når den tiden kommer. Om det er mulig er en annen sak, men jeg syns hvertfall de er nydelige. Faktisk skulle jeg ønske at jeg kunne dratt til et lignende sted som dette igjen fordi det var så spennende og creepy. Også ble det noen helt fantastiske bilder fra den dagen.

Jeg er veldig glad i å ha bilder rundt. Som regel er det av tantebarna mine eller kjærestebilder. Jeg har også naturbilder, men jeg hadde lyst til å ha noe litt annerledes på tvbenken. Det er jo jeg som bruker mest tid i stua uansett så da vil jeg ha det fint rundt meg (selvom stuebordet ser bomba ut).

Slik ser det altså ut på tvbenken nå. Om du ønsker å følge med videre og kanskje se mer interiør og planter så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg