Føler meg flink

Jeg har stått og lagd middag og i dag ble det chili con carne med salat, loff og tortilla chips. At jeg aldri har lagd dette før skjønner jeg ikke. Det smaker jo så utrolig godt. Eneste som er litt kjipt er at det er ris i denne retten, noe jeg egentlig ikke skal ha og jeg vet jo hvorfor. Ris forverrer smertene, men jeg tenker at litt ris kan ikke skade. Vi får se hva kroppen sier til det. Godt var det uansett og absolutt verdt det om jeg skulle få verkinger i kroppen av det. For hvor ofte spiser jeg gryteretter? Kanskje 2 ganger i året.

Om du skal ha meksikansk gryte eller denne vi hadde til middag i dag så anbefaler jeg tortilla chips. Jeg brukte de som en skje og det smakte utrolig godt sammen. I tillegg måtte vi jo ha en skikkelig god salat til. Jeg har brukt isbergsalat, tomat, agurk, paprika, mais og kidneybønner. Mmm… det som dere ser på bildet over ble alt for mye mat for meg så da sparer jeg resten til senere i dag. For er det noe jeg vet så er det at gryteretter er minst like godt kaldt.

Akkurat når jeg sitter å spiser så ser jeg bort på mobilen min som ringer. DPS Jessheim står det på skjermen. Som regel tar jeg ikke telefonen fordi jeg har telefonskrekk, men etter å ha sett på den en liten stund, nølt litt og sett litt til å trykker jeg og svarer. Jeg følte meg uvel og svimmel, men klarte faktisk å ta telefonen selv. Det føltes godt og jeg er veldig glad for at jeg gjorde det. Faktisk så hater jeg å prate i telefonen av flere grunner. Ikke bare fordi jeg har telefonskrekk, men også fordi jeg har problemer med å høre hva folk sier og er det for høy lyd så er det ubehagelig for øret. Også er det jo mine fantastiske, verkende fingre i tillegg så faktisk må holde denne mobilen opp mot øret for jeg hører ingenting med høytaler på og nesten like lite med headset. Så ja, snakke i mobilen er ikke noe jeg gjør ofte. Og hvordan folk klarer å snakke lenge i mobilen skjønner jeg ikke. Man blir jo helt klam i øret. Æsj! Nei, jeg skriver heller en melding enn å ringe folk.

Vil du ringe eller helst sende melding til folk?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg