Serier jeg har lyst til å se

Det er en del serier på Netflix som jeg ikke har sett, men faktisk kunne tenkt meg å se. Nå holder jeg jo på med Supernatural, men det er jo mange andre serier som faktisk ser bra ut. Så i dette innlegget skal jeg fortelle dere hvilke serier jeg vil se som jeg ikke allerede har sett. Hvis dere vil vite hvilke serier jeg har sett ferdig på Netflix så kan dere klikke HER og lese hva jeg syns om dem. Innlegget heter 5 serier jeg liker og det er egentlig så mange serier jeg faktisk har sett eller hvertfall begynt å se. MEN… Her er min liste over serier jeg har lyst til å se:

1. The 100

2. Vampire dairy

3. The haunting of hill house

4. Dark

5. Shadow Hunters

6. Gotham

7. Izombie

8. Vikings

Og det var serier jeg har lyst til å se. Er det noen av disse du har sett så fortell meg gjerne hva du syns om disse seriene. Jeg syns hvertfall disse virker bra og etterhvert kommer jeg nok til å starte på dem. Det er bare det at jeg klarer ikke se flere serier samtidig. Jeg føler at det blir som å se en halv film, så begynne på en annen for så å se resten av første film. Det er sånn jeg er da. Så jeg prøver å bli ferdig med Supernatural. Noen av episodene jeg har kommet til nå er ikke helt sånn jeg håpet serien skulle være, men det er en lang serie så det er jo ikke rart at noen episoder er dårligere enn andre. Når jeg kom til sesong 9 så ble det ganske sært, men jeg vil fortsatt se ferdig serien. Jeg har lyst til å vite hva som skjer og hvordan det hele ender. Derfor fortsetter jeg. Det kan være mye dårlig, men når jeg først begynner på noe så lider jeg meg igjennom det. Hvor lang tid det tar er en annen sak, men det er faktisk ikke sååå ille (enda).

Følg gjerne bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg