Så mange idéer

Nå har jeg fått bakt 1 ting til, men jeg er veldig i tvil om det ble bra fordi jeg har aldri lagd noe sånt før. Derfor blir det veldig spennende å høre hva dere syns når oppskriften kommer ut på fredag. Jeg er veldig spent! Godt var det hvertfall. Det ble dagens snacks så nå ligger jeg rett ut og koser meg med det jeg har bakt.

Ikke glem å sjekke ut dagens oppskrift:

Jaffa Appelsinkake

Den er også helt nydelig. Jeg håper dere prøver den ut og forteller meg hva dere syns om den. Det dufter hvertfall helt himmelsk i leiligheten, nesten litt sånn julestemning. Så jeg er veldig spent på å høre deres mening.

Nå sitter jeg som sagt å slapper av med noe godt. Jeg tror nok ikke det blir noe mer baking i dag, men det jeg har fått gjort har vært veldig gøy. Det er så fint å komme i gang med hverdagen igjen. Så gøy at jeg faktisk har fått jobbet en god del i tillegg og jeg håper jeg får jobbet masse mer. Idéene bare strømmer inn i hodet mitt i dag og det gjør meg så gira! Motivasjonen til å jobbe er på 110% og det er en så deilig følelse. Jeg kjenner at jeg bare trenger å få gjort mest mulig og komme meg tilbake til der jeg var. Og med tanke på hvor bra jeg føler meg når det kommer til jobbing så tror jeg dette kommer til å bli en sinnsykt bra tid fremover.

Fremover håper jeg at det blir prøvd ut mange nye oppskrifter, både på bakst og middager. Jeg håper jeg finner masse inspirasjon og får gjort masse gøy. Nå vil jeg bare fylle opp bloggen, Instagram og Youtube med masse gøy. Så jeg har en følelse av at det kommer til å eksplodere med gøyale ting fremover fordi det er så mye inspirasjon og idéer som vil ut av hodet mitt og komme til live.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg