Rød julelandsby

Siden den hvite landsbyen nå tar opp hele den store benken i stua så måtte jeg jo finne en ny plass til den røde landsbyen. For den hvite og den røde sammen ble ikke så fint som jeg trodde. Derfor gikk jeg til innkjøp av flere hvite juledekorasjoner til den hvite julelandsbyen min. Jeg har allerede vist dere hvordan den ser ut, men hvis du ikke har fått det med deg så finner du link nederst i dette innlegget. Nå tenkte jeg at dere skulle få se hvordan det ble med den rød julelandsbyen på benken under kjøkkenvinduet. Det eneste som er nytt her er det grønne treet ved siden av pingvinene. Resten er det som stod på den store benken. Så la oss se hvordan det ble på den lille benken når den røde julebyen ble flyttet dit.

En koselig, liten landsby med skikkelig fine julefarger. Jeg syns jo begge landsbyene er veldig fine. Det er jo veldig koselig å ha såpass mye julepynt fremme. Denne julelandsbyen mangler jo litt lys så derfor valgte jeg å investere i litt til den hvite i stedenfor til denne. Det hadde blitt ganske dyrt om jeg skulle prøvd å funnet nok LED julehus osv. til å lyse opp slik den hvite julelandsbyen gjør. Kanskje det kommer noe mer til neste år, men i år får det være sånn det er nå. Uansett så er det jo i stua så jeg kommer jo til å se all julepynten hver dag. Og nydelig ble det jo selvom denne julelandsbyen ikke er like stor som den hvite. Igjen, om du ikke har fått sett den hvite landsbyen så kan du finne den på linken under her. Jeg ble hvertfall veldig fornøyd med både den røde og den hvite julelandsbyen så nå skal jeg bare nyte synet, lyse opp stua og kose meg fremover med alle de flotte dekorasjonene jeg har fått tak i.

Det er jammen bra jeg har tatt vare på noen pappesker for når jula er over så trenger jeg virkelig mer plass til å pakke ned julepynt. Jeg begynte julen med 3 fulle kasser og det er inkludert duker og alt sånt også. Så har jeg jo vært så heldig og hatt råd til å handle en god del julepynt i år. Også har jeg jo vært veldig flink til å finne julepynt på tilbud og som ikke har kostet alt for mye, men jeg vil allikevel ikke vite hvor mye jeg har brukt på julepynt i år for det kan ikke være lite. Nå har jeg hvertfall mye fint som kan gi meg glede og lyse opp stua. For meg betyr det alt så det er jeg veldig glad for at jeg har fått råd til i år.

Den hvite julelandsbyen finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg