Positiv-liste

Ja, overskriften sier vel sitt. Her er dagens oppdatering på alt det positive som har skjedd i dag.

1. Jeg har fått handlet litt på nettet. Ny kjole, badetøy og treningsklær. Jeg gleder meg skikkelig til å prøve treningstightsen og jakka.

2. Jeg har gått en tur i dag sammen med samboeren min. Det var veldig godt å komme seg ut selvom det kanskje var litt vel varmt ute og bakkene nesten tok liv av meg. Men jeg er veldig glad for at jeg kom meg ut. Kroppen trenger å bevege seg litt hver dag.

3. Jeg har vært i veldig godt humør i dag.

4. Jeg har fått noen av tingene jeg bestilte fra utlandet. Desverre hadde ikke resten blitt sendt samtidig. Kanskje resten kommer på mandag. I såfall blir det tur ned til posten alene. Jeg tror samboeren min trenger å hvile litt.

5. Når jeg slo øyet mitt så kom samboeren min ut fra soverommet i en fei. Han hjalp meg med ispose, tok frem det vi hadde vært å kjøpt og var utrolig snill som var der for mec. Det setter jeg så utrolig stor pris på. Han betyr virkelig alt for meg. Så søt, snill og god kjæreste jeg har.

6. Noe annet som gjorde meg veldig glad i dag var at jeg fikk sjokomelk (litago). Det smakte veldig godt etter å ha slått meg på vinduet som dere kan lese om Her.

Ja, det var dagens positiv-liste. Jeg liker å skrive ned disse listene for dagen. Det hjelper meg å huske alle de fine tingene som har skjedd, jeg avslutter dagen med kun positive tanker og kanskje noen der ute kommer over disse listene og tenker “det var en god idé”. Det trenger jobikke være på en blogg. Du kan jo kjøpe en notatblokk eller dagbok også kan du avslutte dagen med å skrive ned alt det bra som har skjedd. Det har virkelig hjulpet på min hverdag. Jeg kjenner meg mye mer positiv etter at jeg begynte å skrive ned disse positive hendelsene. Også har jeg blitt flinkere på å se alt det positive som skjer i hverdagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg