Min julefilmliste

Når det kommer til julefilmer, er den lista så sykt lang. Jeg ser på veldig mange julefilmer i løpet av juletiden. Så derfor tenkte jeg det kunne være gøy å lage en lite over de filmene jeg absolutt må se hvert år. Det kom jo selvfølgelig nye filmer på denne lista hvert år, så jeg sitter og ser på film ganske mange timer på denne tiden av året. Men er ikke det bare koselig?

Sette seg ned med en kopp kakao og virkelig nyte julen fult ut. Og hvis du vil ha en skikkelig god oppskrift på kakao så anbefaler jeg deg å prøve denne HER. Min absolutt favoritt. Den er litt annerledes enn vanlig kakao, men gud så god! Så sett i gang med å lage deg en kopp eller to og så kommer tips til julefilmer nå:

1. Barbie og Nøtteknekkeren 

2. The nutcracker and the four realms 

3. Klaus

4. Jingle Jangle

5. De fem legendene

6. Jul i flåklypa

7. Arthurs julegaverace 

8. The muppet christmas carol 

9. Christmas chronicles 

10. Santa Clause 

11. Alene hjemme

12. Reisen til julestjernen

13. Polarekspressen 

14. Grinchen

15. Barbie en julefortelling

16. Astrid Lindgrens jul 

17. Krampus

18. Snekker Andersen og julenissen 

19. Blåfjell

20. Grevinnen og hovmesteren 

21. Frozen

22. A christmas carol med Jim Carrey 

23. Mikke mus og vennene hans feirer jul

24. Mikkes julefortelling

25. Harry Potter

26. Tom & Jerry a nutcracker tale

27. Gremlins

28. The nightmare before christmas 

29. Flåklypa grand prix

30. Edward scissorhands

Som dere kan se er det mange filmer å se igjennom. Jeg har nok julefilmer å velge mellom. Derfor starter jeg alltid veldig tidlig med å se julefilmer. Når halloween er over, er det rett på julefilmer. Som regel sitter jeg alene og ser på julefilmer i november, men i år har dama mi og jeg faktisk sett noen fine julefilmer sammen allerede. Det er så koselig å dele den gleden av noen julefilmer, selvom desember ikke har kommet ennå.

Om du elsker å se juleinnhold fra meg og ikke vil gå glipp av noe så kan du følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold til jul. Jeg kommer til å legge ut masse koselig innhold hele desember, både her på bloggen og på Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg