Innkjøp: CDON

Ikke sponset

Som jeg sa for en stund siden så har jeg bestilt mange nye filmer. Mye av dette er horror, men det kommer også en del andre typer filmer. I dette innlegget skal jeg vise dere 3 filmer som jeg har hatt veldig lyst til å kjøpe og som jeg da endelig hadde råd til. Så la oss se hvilke 3 filmer jeg har fått i posten nå.

Ja, som dere ser så er det nesten alle The Ring filmene. Den eneste som mangler er nr. 2 av den amerikanske versjonen. Selvfølgelig har jeg kjøpt den, men den er kjøpt et annet sted så den kommer nok senere en gang. Grunnen til at jeg plutselig måtte ha disse filmene var fordi jeg så den første på Netflix for en stund tilbake. Den ligger sikkert der ennå. Jeg elsket filmen og viste at det var en japansk versjon av den og siden jeg elsker asiatisk horror så måtte jeg bare kjøpe hele samlingen av den også. De filmene har jeg faktisk ikke sett enda, men jeg har hørt at det er enda mer terrifying og godt er det fordi den amerikanske versjonen er ikke skummel. Vel, det kan også hende at jeg ikke er så pinglete som jeg tror, men det får vi nok aldri vite. En ting er sikkert og det er at jeg ikke får venninna mi til å se på horrorfilmer med meg. Så det ser jeg alltid alene. I need a friend to watch horror movies with! 

Ja, det var hvertfall DVDen som har kommet til nå. Liker du horror og vil se hvilke andre filmer jeg har kjøpt så kan du se HER eller du kan følge med på bloggen for å se enda flere innkjøp av filmer som jeg for øyeblikket venter på.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Så faktisk de tre japanske nå denne måneden. Eller 2 og 0 ihvertfall, 1eren så jeg litt før jul.

      Likte ikke film 2 så godt. Mulig det var humøret/formen min der og da, men syntes den var litt i kjedeligste laget. Men 1 og 0 likte jeg godt ^^

      1. Åh. Blir spennende å se om jeg liker alle da. Hihi. Men jeg er egentlig ikke kresen i det hele tatt når det kommer til denne typen horror.😊 dumt du ikke likte siste filmen, men håper allikevel du hadde det fint da du så dem. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg