Innkjøp: Platekompaniet

For litt siden bestilte jeg en del filmer. 3 av de kom i dag, men det er fortsatt en del filmer igjen. Jeg var ikke helt sikker på om jeg skulle poste et innlegg av de få jeg har fått, men det er jo bedre enn ingen filmer. Dessuten er det ikke lett å huske hvem som kom fra hvilket nettsted hvis jeg venter til alle har kommet. Så derfor vil jeg vise dere de 3 første filmene jeg har fått. Dette er kun skrekkfilmer, så hvis det ikke er noe for deg så kan du få lov å klikke deg ut fra bloggen. Om du liker skrekkfilmer så skal du nå få se hvilke filmer jeg har kjøpt. Vel, hvertfall de 3 som har kommet.

Filmene som har kommet heter altså house of the witchdocotor, the return og there was Robert. Jeg har ikke sett noen av disse filmene, men jeg gleder meg skikkelig til å se dem. Jeg har lest om de 2 første og de virker veldig bra. Den siste antar jeg bare at jeg liker siden jeg liker slike type filmer. Så det blir veldig spennende å se disse. Som regel ser jeg kun filmer jeg allerede har sett eller som ligger på Netflix sånn at jeg kan se trailer først, men det har jeg altså ikke gjort med disse filmene.

Jeg har ikke bare kjøpt horror så hvis du lurer på hva slags andre filmer jeg har bestilt så får du følge med på bloggen, men det vil bli en del skumle filmer. Det er det jeg ser mest på, men så kom jeg over gamle filmer jeg ikke har sett på lenge også som jeg bare måtte kjøpe. Så følg med.

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg