Gøy på kjøkkenet

Etter å ha lagd en ganske enkel middag så hadde jeg masse energi igjen i kroppen til å gjøre andre ting. Så jeg begynte å bake. Oppskriften får dere på mandag og det er en av de morsomste og enkleste kakene jeg har lagd. Jeg kan nesten ikke vente med å smake på den, men først må den stå en liten stund. Derfor tenkte jeg at jeg kunne blogge litt og jobbe en god del etterpå, mens den blir klar. Også tenker jeg om jeg skal bake mer eller vente til i morgen, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Vi får vel bare vente og se hva som skjer resten av kvelden.

Utenom det så har det egentlig ikke skjedd så mye her. I natt var jeg nemlig våken ganske lenge. Først snakket jeg med venninna mi til kl.03:00 og etter det slet jeg veldig med å sovne. Klokka må ha vært nærmere 04:30 før jeg klarte å sovne, om ikke mer. Så jeg kom ganske sent i gang med denne dagen. Når det skjer så blir jeg også veldig sliten og får generelt en dårligere dag, men da er det jo enda større grunn til å gjøre noe ekstra gøy med dagen. Derfor begynte jeg å bake.

Gammelt bilde fra jul i fjor.

Oppskriften finner du HER. 

Nå er kroppen min ganske sliten og jeg kjenner at jeg trenger en liten pause fra fysisk aktivitet (som f.eks husarbeid og baking). Det sliter på kroppen å gjøre noe når man har denne depresjonen hengende over hele tiden, men heldigvis finner jeg alltid lyspunkt i hverdagen som får meg igjennom alt sammen. Som nå som jeg sitter utslitt kan jeg se tilbake på og være glad for at jeg har klart å bake i dag. Og resultatet ble skikkelig tøft. Så kan jeg glede meg til å dele det på bloggen, mens jeg slapper av og samler krefter her på sofaen.

Så kanskje ikke noe mer baking nå i dag. Jeg har jo hele helgen til å bake også. I tillegg har jeg noe annet som jeg må gjøre før mandag. Det er å støvsuge og rydde litt. Baking er derfor ikke førsteprioritet, men jeg håper allikevel jeg får gjort alt.

Nå vet jeg hvertfall hva jeg skal gjøre først og fremst. Det blir jobbing frem til jeg er ferdig med det jeg har igjen å gjøre. Etter det skal jeg se litt på youtube eller Netflix og bare slappe av. Ja, det tror jeg er en veldig god plan. Så blir det å smake på det jeg har bakt. Jeg tror det kommer til å bli en skikkelig fin kveld, selvom det ikke blir mer baking.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg