Fra bra til dårlig

FOR EN DAG! Og da mener jeg ikke det på en god måte. Vel, det var en ganske god dag for samboeren min da og det gjorde meg veldig glad. Han har nemlig fått en ny kontorstol som ser veldig behagelig ut. Så han sitter endelig behagelig når han sitter foran PCen. Noe han ikke gjorde på søppelet fra IKEA. Når det kommer til IKEA så har dem veldig fine kommoder og hyller, men stoler og senger kan man virkelig ikke kjøpe, hvertfall ikke de billigste. Nå skal ikke jeg sitte her og snakke om hva som er bra og dårlig fra IKEA. Jeg ville snakke om min dag. Den har som sagt ikke vært så bra eller den startet faktisk ganske bra. Det var etter å ha bestilt mat fra caféen her nede at ting ikke gikk så bra.

Så vi bestilte mat fra denne caféen og jeg gledet meg så utrolig mye til å spise lasagne. I tillegg hadde jeg bestilt meg en kaffe mocca. Og slik endte det… Først ble jeg veldig skuffet over lasagnemiddagen vi fikk. Jeg fant 3 små kjøttdeigbiter inni lasagnen, den hjemmelagde fuccasiaen var 2 halve skiver med loff som var dynket i no urtegreier. Salaten bestod av grønne bønner og noen grønne blader. Når jeg åpnet denne boksen og fikk se dette så ble jeg litt paff. Her hadde vi betalt 170,- og forventet en skikkelig god lasagne også får vi servert dette. Jeg har aldri vært så skuffet over mat som jeg var da jeg spiste lasagne som faktisk bare smakte tomat på boks. Ja, og en kilo ost på toppen.

Kaffen var hvertfall veldig god og jeg koste meg veldig med den. Når jeg hadde drukket halve koppen så begynner hjertet mitt å banke. Så da blir det ikke mer kaffe på meg. I det minste fikk jeg drikke en helt fantastisk kaffe mocca en siste gang, men når jeg kjente at jeg fikk hjertebank så var det bare å gi resten av kaffen til samboeren min. Jeg ville ikke ta noen sjanse. Så da får jeg bare kutte ut kaffe slik jeg har kuttet ut snus. Ingen av delene er bra for meg uansett, men jeg kommer virkelig til å savne kaffe mocca.

Dere vil kanskje tro at det var det, men jeg har så vidt begynte. For etter at jeg hadde lagt meg ned for å roe ned hjertet så ble jeg skikkelig kvalm. Jeg kommer meg til badet og opp kommer kaffen og maten. Og da hadde jo ikke kroppen noe å jobbe med så jeg ble skikkelig dårlig i kroppen. Beina og hoftene begynte å verke så da var det frem med krykkene nok en gang. For å toppe det hele så ble jeg dårlig i magen. Og det var den dagen. Jeg er så utrolig sliten nå. Det eneste jeg orker er å ligge rett ut. Zpikes er på og smertene har roet seg litt på den tiden jeg har ligget her. Forhåpentligvis blir det en bedre dag i morgen. Vel, det har jo vært mye positivt i dag da og det er det jeg prøver å fokusere på her jeg ligger. Jeg har jo hatt det veldig gøy med å dekorere ting og tang. Det kan du se HER. Så dagen i dag har jo vært 50/50 bra og dårlig. Derfor vil jeg prøve å fokusere på det positive. Jeg ville bare fortelle dere hvordan resten av dagen min har vært.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg