Gammelt blir nytt

Som jeg sa i stad så hadde jeg lyst til å gjøre noe kreativt. Så jeg gikk rundt i huset for å se om det var noe jeg kunne pynte litt. Jeg fant et par ting og det ble faktisk ganske stilig når jeg var ferdig. Også var det utrolig gøy å sitte og pusle med litt småting her. Jeg føler meg mye bedre etter en liten hobbystund. Kroppen min er ikke helt enig, men det gjør ikke noe. I dag har jeg hatt det kjempe fint og det er alt som betyr noe.

Så nå tenkte jeg at dere skulle få se litt bilder av hva jeg har holdt på med. Håper det inspirerer dere til å gjøre noe gammelt til nytt. Nå har jeg dekorert helt nye ting også, men det er jo like gøy det. Så her er altså det jeg har gjort i dag:

først har vi smykkeskrinet/kista. Den har vært så enkel og kjedelig så jeg har faktisk hatt lyst til å gjøre noe med den en stund, men den var så dyr så jeg viste ikke om jeg burde. Nå er det hvertfall gjort og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Den ser så mye bedre ut med litt farger.

Og så var det blomsterbuketten min. Denne har jeg faktisk hatt lyst til å lime perler på en god stund, men det har aldri blitt gjort… Før nå! Jeg elsker det. Denne buketten har begynte å falle litt sammen og den var ikke like fine som før, men nå har den virkelig blitt penere enn noen gang.

Jeg er så lei av å plukke opp feil mobil siden jeg og samboeren har helt likt deksel. Derfor tok jeg en liten oppgradering på dekselet og gav den en liten Stitch inni en ramme som jeg farget selv. Nå vet jeg hvertfall hvem sin telefon som er min.

Det vil komme mer på denne. Jeg tenkte jeg skulle male “D” og “G”, muligens med noe mønster, men vi får se. Først må jeg få malingen jeg har bestilt. Jeg må si at selvom det ikke er ferdig så ble det ganske stilig sånn som det er. Hvis noen lurer på hvor jeg har fått “dog” fra så kjøpte jeg “god jul” og kastet “jul” i en kasse med resten av julepynten og lot disse bokstavene være igjen.

Og helt til slutt har jeg limt røde øyne på denne hodeskallen, men også på den som står på soverommet med sminkekoster i. Det er samme farge så jeg viser kun den som står på badet nå. Jeg syns det ble skikkelig stilig. Og det var alt jeg orket for denne gang.

Jeg hadde det utrolig gøy og forhåpentligvis får jeg gjort noe lignende en annen gang. Ellers så har jeg veldig lyst til å scrappe noe. Det var jo egentlig planen i dag, men så hadde jeg ikke svart kartong. Så da får jeg se om jeg får skaffet det nærmere halloween.

Om du har lyst til å se mer av slikt som dette så kan du følge bloggen på facebook HER. Jeg har veldig lyst til å finne på mye mer fremover av slike ting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg