Flere bilder fra turen

Som jeg lovet så kommer det nå noen flere bilder fra dagens tur. Disse bildene ble tatt med kameraet og de andre tok jeg meg mobilen. Noen bilder blir finest med mobilen, mens andre må jeg ta med kameraet. Et eksempel er sommerfugl. De kan jeg bare ta bilder av med mobilen. Også er det sauene på bildene under her som var best å ta bilde av med kameraet fordi dem var litt langt unna for at bildene skulle bli fine med mobilen. Så det kommer litt ann på hva jeg bruker til å ta bilder med. Nå er det hvertfall kamerabilder. Så la oss ta en titt på dem.

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med bildene av sauene. Der fikk jeg virkelig frem detaljene. Også er dem jo så søte. Den på første bildet var jo ekstra søt. Den stod jo å så på meg hele tiden og gjorde seg til for kameraet. Med andre ord hadde jeg det ekstra fint på tur i dag. Dem lå under brua jeg pleier å gå under. Så dette var jo helt i starten av turen egentlig. Noe som gjorde resten av turen fantastisk. Jeg stod egentlig å filmet utsikten, men så hørte jeg plutselig bjeller og måtte jo finne disse sauene. Til slutt fant jeg dem i skyggen, under brua. Der koste dem seg, vekk fra solen som var ganske varm i dag. Bare nå er det jo 26° ute. Tidligere viste det 30° så det er nok ikke lett å være sau i denne varmen.

Om du ikke har fått med deg de andre bildene fra turen i dag så kan du se dem ved å klikke deg inn HER. Mange nydelige bilder. Og ikke glem å følge youtubekanalen min for å ikke gå glipp av neste video fra denne turen og andre fremtidige turer. Link finner du under her sammen med Instagram og facebookgruppa til bloggen.

Følg meg her:

Faceboo(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg