Ny tur i dag?

Første gang på veldig lenge at jeg har sovet så godt og så lenge som jeg gjorde I nat. Det føles veldig godt, men jeg må si at jeg foretrekker å våkne tidlig på morgenen. For hvis man sover for lenge, hvertfall jeg, så kommer jeg ikke så godt i gang med dagen med en gang. Jeg føler også at mye av dagen har gått bort når man sover bort den delen på morgenen, men jeg skal nok klare å få noe ut av denne dagen også.

Nå om dagen går jeg mye ut i hagen for å se på plantene og da særlig tomatplantene som står der ute. Det er spennende å følge med på knoppene og hvor store de faktisk blir. Så ute i hagen et jeg ganske mye. Ikke bare fordi tomatplantene drikker som svamper, men fordi det rett og slett er koselig å stå og se på plantene. Noe som gjør meg både avslappet og glad. Så det blir nok en tur ut i hagen nå snart. Jeg må bare få i meg litt frokost.

Frokosten min er som den alltid har vært (helt siden Pintrest-eksperimentet), nemlig havregrøt. Jeg står opp om morgenen, lager i stand havregrøt og setter på bloggerne. Det er min start på dagen. Når jeg har spist opp slår jeg av tven og starter dagen. Hva som skjer i dag vet jeg ikke, men hodet mitt sier TUR, så det skulle ikke forundre meg at jeg tar meg en gåtur i dag. Faktisk ville det vært ganske koselig nå. Vi får se hva det blir til. Uansett tror jeg det blir en veldig fin dag. Det føles hvertfall sånn ut på kroppen og da må det jo være sant.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg