En veldig tidlig morgen

Jeg våknet kl.04:30 og har egentlig bare prøvd å sove siden da, men tydeligvis vil ikke jroppen min det. I det minste fikk jeg noen timer på øyet i natt. Formen min nå er helt grei. Selvfølgelig er jeg trøtt og sliten når jeg våkner så tidlig, men det går vel over i løpet av formiddagen. Det er hvertfall det jeg håper fordi jeg kunne tenkt meg å gått en tur i dag. Hvor det blir og hvor lenge jeg blir borte ved jeg ikke. Det kommer egentlig helt an på formen videre i dag. Uansett om det blir en kort eller lang tur så blir jeg uansett glad for å ha kommet meg litt ut. Jeg har også tenkt til å få lest litt i boka mi, men først har jeg lyst til å få sove. Bare et par timer til hadde vært fint.

Også har jeg jo en spørsmålsrunde gående her på bloggen. Den tenker jeg at jeg svarer på i løpet av mandagen. Jeg har allerede fått mange fine spørsmål, men om det er flere som lurer på noe så kan dere legge igjen en kommentar på blogginnlegget HER.

I tillegg tenkte jeg å vise dere hvordan blomstene mine har det. Så hvis du vil se orkidéene og den lille grønne planten så er det bare å følge med å bloggen. Det har nemlig begynt å skje litt her. Ikke bare grønnsaksplantene som vokser og koser seg her.

Ellers så er det ikke så mye som skjer her. Ikke at det er så mye av dagen jeg kan planlegge. Plutselig ligger jeg utslitt og klarer ingenting. Andre ganger har jeg så myecenergi at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med den. Også er det de dagene hvor jeg tror jeg har energi, men med en gang jeg begynner å gjøre noe så blir jeg helt utslitt. Så ja, jeg har gitt opp å planlegge dagen. Her lever man kun akkurat her og nå. Så hvis du vil vite hva som skjer i dag er det bare å følge med på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg