Spørr meg om hva som helst

Siden jeg har en litt slitsom dag så tenkte jeg at hvis noen av dere har noen spørsmål så kan vi ta en spørsmålsrunde nå. Enten dere vil spørre i kommentarfeltet her på bloggen eller om dere vil bruke kommentarfeltet på facebooksiden til bloggen. Jeg svarer i et blogginnlegg her og linker så klart til innlegget på facebooksiden. Så hvis du ikke vil gå glipp av svarene så finner du facebooksiden HER.

Enten det er et spørsmål om plantene mine, psyken eller hva det måtte være. Kommentarfeltet er åpent for spørsmål uansett tema. Enten det er et stort eller lite spørsmål så bare fyr løs.

Akkurat nå tenkte jeg å sette meg ned med boka og lese litt. Jeg har faktisk klart å få i meg litt frokost i dag så kanskje jeg får litt energi av det. Akkurat nå er jeg helt utslitt og vil egentlig bare sove, men jeg kan jo ikke sove hele tiden. Da får man heller bite i seg utmattelsen og gjøre det beste ut av dagen. Så her er det frukt, kaldt vann og bok som skal holde humøret oppe.

Så da håper jeg at jeg hører fra dere og at dere har noen spørsmål til meg som jeg kan svare på. Det ville jo vært veldig kjedelig å ikke fått inn noen spørsmål når man har en spørsmålsrunde. Så hvis du har et spørsmål så fyr løs. Vil du være anonym så er du det. Jeg kommer ikke til å bruke navnet på bloggen uansett. Jeg kommer bare til å svare på spørsmålene. Så ja, håper å få høre masse fine spørsmål fra dere. Nå dykker jeg inn i boka og slapper av. Ønsker alle en flott dag.

4 kommentarer
    1. Har du prøvd Randonautica? Det er en app som gir deg koordinater som du skal følge mens du tenker på noe spesielt (f.eks. fargen grønn, murstein, glede, etc). Det virker ganske kult, hvis du ikke har prøvd det så søk på det på YouTube. Tror det hadde vært noe for deg siden du liker spirituelle ting og å gå turer 🙂

    2. Hvor ser du for deg selv om 10 år?
      Tror du at du/dere kommer til å skaffe hund igjen?
      Hvordan ser din drømmeferie ut?
      Ønsker du deg barn? Evt. hvor mange?
      Hva er drømmejobben din?
      Leser du mange blogger? Hvem er evt. favoritten din?
      Hva er ditt favoritt tv-program?
      Hva gjorde at du falt for samboeren din?
      Har du et godt forhold til familien din?
      Har du noen frykt for Covid-19?
      Har du noen forbilder?

      😀

    3. Hvorfor ble det egentlig slutt mellom deg og han forrige du var sammen med? Og hvordan møtte du Michael?:)

    4. Hva er dine mål/planer for resten av 2020?
      Favoritt middag?
      Når har du bursdag?
      Hvor høy er du?
      Hvorfor baker du så mye hele tiden?
      Hva er favoritt kaken din?
      Når fikk du diagnosen din?
      Hva er det beste du har gjort denne sommeren?
      Hva er en stil du synes er fin på andre? (Ikke gother stilen liksom)
      Har du noen tatoveringer?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg