Bildedryss fra Bergens gater

Bilder fra turen på akvariet kan du se Her. Nå tenkte jeg å vise litt fra da vi gikk til og fra akvariet. For det ble en del bilder da også. Beina mine trengte å hvile litt før vi kom til hotellet, så da ble det en liten pause på benken. Der tok samboeren min noen veldig fine bilder. Vel, jeg ble hvertfall fornøyd med dem. Også tok jeg noen naturbilder bl.a. så her får dere noen bilder fra gatene i Bergen.

Så mye fint. Alle detaljene på byggene, blomstene i gatene og statuene rundt omkring. Jeg gleder meg til å se mer. I morgen blir det en tur ned til bryggen. Det blir spennende. Og definnetivt masse nye bilder til både bloggen og instagram.

Når jeg er på ferie så syns jeg halve moroa er å ta bilder. Også har man noe å se tilbake på. Jeg er jo også så heldig at jeg har bloggen jeg kan legge ut alle bildene mine på og dele mine opplevelser med dere. Det syns jo jeg er veldig koselig. Så kanskje det er noen av dere som tenker at dere vil ta dere en tur hit. For meg har hvertfall Bergen vært utrolig fint. Jeg koser meg masse her på ferie. Faktisk tror jeg at det hadde vært et veldig fint sted å bodd en dag. Hvem vet, kanskje om noen år så bor vi i flotte Bergen. Man vet aldri.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg