Akvariet i Bergen i bilder

Nå har vi kommet oss tilbake på hotellet etter en koselig tur på akvariet. Det var så utrolig koselig å se pingvinene, sjøløver og oftere. I tillegg var det krokodiller, slanger, fisk og mer. Jeg tok så klart masse bilder som alltid sånn at dere også kan få se hvor koselig det er der. Kanskje dere får lyst til å besøke akvariet i Bergen i sommer dere også. Her kommer hvertfall et bildedryss fra akvariet.

Det ble så mange fine bilder, men det var også veldig mange bilder så jeg måtte plukke ut de fineste. På akvariet var det utrolig masse å se på og jeg anbefaler virkelig en tur dit. Vi fikk til og med se at pingvinene ble matet. De var så utrolig søte. Det var noen baby pingviner der også. Inne kunne man se på alt fra gekkoer til anakonda. Det var noen flotte krokodiller og til og med noen små haier. Vi gikk i en liten tunnel hvor haiene svømte over hodene våres. Det var ganske kult.

Nå blir det å slappe av en god stund før vi skal ned på puben og se på Brannkamp HVIS det ikke jeg alt for fult der. Før noe som helst må beina mine hvile hvertfall. Det har blitt den del trasking rundt og jeg har fått sett ganske mye fint her i Bergen allerede. Både jeg og samboeren min tok en del bilder før og etter akvariet, men det må jeg legge ut i et annet innlegg. Det ble jo så mange bilder.

Men nå har dere hvertfall fått sett mange fine bilder fra akvariet i Bergen. Så håper jeg dere syns det var koselig å komme inn å se meg dele bilder fra dagen min. Hvis du vil se mer så er det bare å følge med på bloggen. Det kan du gjøre på facebook Her eller du kan følge instagram Her for å se mange fine bilder som kanskje ikke havner på bloggen.

2 kommentarer
    1. Nydelige bilder. Dere må kose dere masse i Bergen, for det er en kjempefin by. Har jo vært en god del der, vet. Hils så masse til Michael fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg