Bildedryss: Årets juletre

Det var en veldig fin og solfylt dag når jeg skulle ta bildene av juletreet, så jeg valgte å ta bilder både på dagen og på kvelden. Derfor blir dette innlegget for seg selv og ikke sammen med bildene fra resten av stua. Om du ønsker å se bilder av stua kan du klikke HER. Nå skal vi se på juletreet og alle de fine julekulene.

I år har jeg valgt å ha et rødt og hvitt tema på juletreet. Jeg syns det er så vakkert med rødt og hvitt på det mørkegrønne. Mye av pynten er nytt i år, men jeg har også noe fra i fjor (snøkrystaller, rådyr, skøyter og stjerna i toppen). Dette ble jeg så utrolig fornøyd med, så jeg kommer til å bygge videre på denne samlingen her. Nå har jeg kjøpt ganske mye på Temu og har en del julekuler som er ganske enkle. Så til neste år blir det å kjøpe noen få spesielle juletredekorasjoner og kanskje ønske meg noen som står til stil med resten.

Når det kommer til julepynt er jeg veldig kresen på hva jeg liker og hva som passer sammen. Alt må matche med hverandre. Og derfor irriterer det meg at jeg har en stjerne i sølv og ikke hvit, men den får bare stå der nå. Budsjettet mitt er så sprengt at lommeboka hater meg. Så nå blir det ikke noe mer julepynthandel før jul.

Selvom juletreet ikke er stappfult av pynt, er det veldig vakkert å se på. Det gir virkelig mye lys og glede i stua her. Også med toget og alle kalendergavene under, blir det ekstra koselig.

Om du ønsker å se mye mer juleinnhold så burde du følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Der legger jeg ut masse videoer og bilder på storyen. Og har du gått glipp av noe så ligger det på høydepunkter på profilen min.

6 kommentarer

Siste innlegg