Zpikes

Etter å ha sett Ørjan Burøe legge ut masse videoer om Zpikes så har jeg jo vært nysgjerrig på om dette faktisk fungerer for meg. Dette skal jo hjelpe på smerter i kroppen og søvnproblemer (i mitt tilfelle). Så nå skal jeg teste ut 10 Zpikes så får vi se hvordan dette går. Jeg har allerede tatt på min første Zpikes i dag og skal gå med den i noen timer (mai 12 timer) for å se om det har noe effekt på kroppen min.

Jeg har slitt med vondt i nakken, hodepine, ryggsmerter, vondt i hoftene og beina. Jeg har i tillegg mye verkinger i hendene så da er jeg jo en bra kandidat for dette produktet. Når jeg har fått testet alle 10 så skal jeg komme med en ærlig tilbakemelding. Dette er ikke sponset eller noe sånt. Jeg syns bare folk burde vite det hvis dette faktisk fungerer og kan hjelpe mange som sliter med smerter i kroppen og søvnproblemer sånn som meg. Det skal tåle ganske mye og det var en veldig lett video på hjemmesiden dems om hvordan man lett kan påføre Zpikes.

Sånn ser det altså ut når man har fått det på. Man kan lett bevege hånden og fingrene selvom man har på Zpikes. Og selvfølgelig måtte jeg ha rosa, men man kan få dem i beige eller svart også. Det er heller ikke så dyre hvis dette skulle være et produkt som faktisk hjelper hjelper meg i hverdagen.

Grunnen til at jeg prøver Zpikes er fordi jeg ikke klarer å bruke smertestillende og jeg har blitt veldig kvalm og svimmel av det. Ikke er jeg noe fan av alle allergitablettene man skal putte i kroppen heller. Så jeg håper jo at Zpikes kan være redningen min, men vi får se. Tenk om jeg faktisk hadde følt meg bedre i kroppen og fått nok søvn bare på grunn av et plaster med en liten rund, plastdings inni. Hvor tøft hadde ikke det vært?

Er det noen av mine følgere som har prøvd eller som bruker Zpikes og er fornøyd med resultatet? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet.

4 kommentarer
    1. Jeg har prøvd d mot hodepine og for meg så hjelper d.
      Har tatt tabletter når jeg har fått skikkelig kraftig hodepine/migreneanfall for da var d ikke nok å bruke Spikez.
      Lykke til med utprøvingen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg