Zpikes oppdatering

I går kveld prøvde jeg å sove i senga, men jeg fikk rett og slett ikke sove. Så til slutt gav jeg opp og la meg ut i stua sånn at jeg slapp å bli vekt kl. 10 om morgenen fordi samboeren må ha soverommet til jobb. Jeg slapp jo å gå noe sted, men jeg våknet allikevel alt for tidlig. 4 timer søvn i natt hadde vært helt greit om det ikke var psykolog i dag. Dette kommer til å bli en lang dag. Det verker sånn i kroppen så jeg tror jeg skal ta på min nye venn, Zpikes.

Så en liten oppdatering på hvordan jeg syns Zpikes har vært for meg. De dagene jeg har brukt Zpikes har jeg faktisk kjent forskjell. Kroppen min gjør ikke så vondt og jeg har sovet litt bedre når jeg har hatt det på om natta. For meg har det vært viktigst å bruke det på dagen fordi jeg ikke orker å sitte og ha vondt. Jeg får ikke gjort noe. Sånn som nå har jeg jo ikke brukt Zpikes og heller ikke orket noe.

Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en pakke til når jeg får penger fordi det har hjulpet meg litt i hverdagen. Dette er jo ikke en mirakelkur, men det er virkelig til hjelp. Det er et lite tøft slik at man klarer å gjøre ting man ellers ikke hadde orket. Det har hvertfall vært veldig hjelpsomt i min situasjon. Det er jo verdt å prøve for en mindre slitsom hverdag.

Det er utrolig enkelt å bruke og hvis du er i tvil om hvordan du setter den på så er det bare å klikke seg inn på siden dems også ligger det en video der. Du vil ikke kjenne at du har den på og den tåler vann. Jeg er veldig fornøyd. Litt hjelp er bedre enn ingen hjelp mener nå jeg.

Nå har jeg gått opp og ned disse bakkene for å komme til bussen. Jeg har hatt så vondt i beina at jeg har hatt lyst til å bare legge meg ned på gata og bli der. Etter at jeg begynte å bruke Zpikes når jeg går den turen så har det ikke verket i kroppen. Klart jeg blir jo sliten, men det er ikke den smerten som griper fast i bein og hofter. Det har blitt lettere å gå den turen oppover og det er jo takket være Zpikes.

Med Zpikes klarte jeg å sette sammen Tvbenken alene og halve kommoden. Ja, nå fikk jeg ganske vondt bak lårene, men det er jo ikke så rart. Kroppen min er jo ikke vant til å klare så mye på en dag. Så for meg har Zpikes vært til stor hjelp. Nå skal jeg teste ut hvordan det er i forhold til at jeg blir helt på bunn etter en samtale med psykologen. Kanskje får jeg sove, kanskje hjelper det på kroppen. Vi får se hva som skjer.

#zpikestape

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg