Zpikes hjelper meg

I dag har det vært veldig deilig å bare slippe alt jeg har hatt i hendene og bare roe ned. Vel, så godt det lar seg gjøre. Selvfølgelig har det blitt litt jobb, selvom jeg sa til meg selv at jeg skulle ta det helt rolig i dag. Det har vært gøy da, så da er det liksom greit.

Hva som har skjedd i løpet av dagen i dag er egentlig ikke så mye å snakke om, men jeg kan jo si det ganske kort og greit. Jeg har ligget rett ut i hele dag. Det har blitt jobbing på både pc og mobil, men kroppen har fått slappe ganske mye av. Jeg kjenner at kroppen min virkelig har elsket å ta en pause fordi jeg følte meg litt bedre for hver time som har gått.

Det har så klart også blitt en skikkelig lørdag med mye godt å spise. Med pizza til frokost, cola zero og godteri foran tven. Ja, en helt perfekt og avslappende lørdag. Og for å overleve dagen etter 4 timers gåtur så ble det Zpikes i dag. Takk og lov at Zpikes finnes fordi jeg kan ikke ta smertestillende. Dette er ikke sponset eller reklame. Jeg ville bare fortelle dere at Zpikes har virkelig reddet noen av de verste dagene mine. Jeg blir så klart utmattet og kjenner at kroppen er ødelagt, men jeg har ikke de uutholdelige smertene som får meg til å vri meg rundt og gråte.

Hvordan vet jeg at det fungerer? Jo, fordi med en gang jeg tar det av så kommer smertene gradvis tilbake igjen. Så det er litt som smertestillende, men denne virker i 12 timer før man må ta det av igjen. Jeg har snakket om det før så jeg skal ikke gå så veldig mye inn på det, men det er verdt å prøve om du har noen veldig dårlige dager og kroppen din verker veldig mye.

Så nå skal jeg kose meg videre med Netflix, godteri og cola zero. Jeg har faktisk sluttet helt å drikke brus med sukker, men jeg drikker heller ikke så mye brus generelt og det føles veldig bra. Et steg nærmere en sunnere kropp. For når jeg drakk mye brus så var jeg også veldig sløv. Det er jeg ikke så mye lengre. Alle små endringer hjelper.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg