Youtubevideo

Ny youtubevideo er nå lagt ut. Jeg var jo på en veldig fin tur her om dagen og nå kommer det en liten video fra den dagen. Denne er ikke så lang fordi jeg fikk ikke filmet så mye. Jeg vil ikke filme bare for å filme. Det må være noe å se på. Så derfor ble det ikke så mye fra denne turen, men dere får se hvordan det ser ut der lavoen står og litt sånn. Derfor håper jeg allikevel det er en fin video selvom den er veldig kort. Det blir bedre når det blir grønt ute og det er mer å filme. Synd jeg ikke fikk filmet det flotte dyret jeg møtte på denne dagen, men i det minste fikk dere se bilde. Og har dere ikke fått sett bildet så legger jeg det med under denne videoen.

Så vakker og det er en veldig flott opplevelse å møte på slike nydelige dyr.

Jeg håper hvertfall dere likte videoen. Gå gjerne inn på youtube og gi den en tommel opp. Det hadde gjort meg veldig glad. Også håper jeg dere gleder dere til neste video blir lagt ut om 1 uke.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg