Youtubevideo

Det er fredag og på youtube betyr jo det en ny video. Jeg har jo gått en tursti som jeg ikke har gått før så det var jo litt ekstra spennende å vise hvor den gikk og hva som faktisk var den veien. Dessverre stoppet jo stien plutselig opp og da vil ikke jeg gå lengre. Jeg har fullstendig angst for å gå i høyt gress osv. Så da ble det opp på toppen og ned igjen og det var egentlig bra nok for meg. Flott video ble det også.

Nå har jeg også fått et ønske fra noen om å lage en video av plantene mine. Sånt syns jo jeg er veldig gøy å høre. Tips og ønsker er jeg jo veldig glad for. Så da skal jeg få lagd en slik video. Forhåpentligvis blir den klar allerede til neste uke, men jeg vil ikke lov noe. Jeg må sette meg ned og tenke litt hvordan jeg har lyst til å gjøre det, men den kommer så klart så fort som mulig.

Når det kommer til innhold på youtube så kommer jeg til å lage litt forskjellig sånn etterhvert, men det har gått i skogsturer nå først fordi det var det første som poppet inn i hodet mitt. Så hvis du har andre ønsker, kom gjerne med dem.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fin video fra en tur i skogen. Du er flink. Men om jeg ikke tar feil så bruker du den samme musikken hver gang. Hva med litt forandring? Skal ta en skogstur i morgen selv før regnet starter. Det blir vått i morgen så jeg på TV. Ha en fin kveld.

      1. Det har med youtube sine teite regler. Prøvde å bruke en annen og da var det gæli. Derfor bruker jeg samme musikken. De alle fleste bruker samme musikken i hver video. Hvertfall om man vlogger. Skulle gjerne brukt mye forskjellig, men det er så lite musikk man faktisk kan bruke så jeg har bare brukt den jeg liker best.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg