Youtubevideo

Turen her om dagen var jo helt fantastisk. Jeg fikk jo også veldig mange flotte bilder. Det var virkelig en av de beste turene jeg har hatt og det sier litt. I denne videoen får dere virkelig se hvor fantastisk det faktisk er der som jeg var. Landskapet er helt magisk. Noe dere ikke har sett så mye av siden jeg postet flest bilder av sommerfugler og canada-gjess. Så i denne videoen vil dere få se så mye mer av hvor magisk dette landskapet egentlig er og hvorfor jeg virkelig elsket denne turen. Klikk på videoen under her og bli med meg på en helt fantastisk tur. Bare len deg tilbake og føl roen i kroppen av disse opptakene fra vannet. Det får hvertfall meg til å slappe av.

Om du ønsker å følge youtubekanalen min så finner du linken til kanalen under her sammen med de andre linkene. Jeg poster ny tur hver fredag så det er bare å følge med. Videoen ligger ute fra morgenen så du kan få sett den før andre om du følger kanalen min. Også hjelper det meg veldig om du følger kanalen og liker videoen. Det vil gjøre meg veldig glad. Så hvis du har lyst til å støtte meg og hjelpe meg å nå drømmen min er dette den beste måten å gjøre det på. Og tusen takk for at du ønsker å bruke tiden din på å se mine videoer. Håper du likte den.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fin badeplass rundt det vannet. Merkelig at det ikke var noen der da du filmet. Er trøtt her jeg sitter så kanskje jeg skal sove litt. Det er sommer så mulig jeg tar en skogstur seinere i kveld. Ha en fin kveld.

      1. Vel, det var veldig tidlig, morgenen faktisk. Og det gikk folk forbi, men det er jo så mye vakkert innover i skogen så det er nok mange som bare går videre oppover. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg