Youtubevideo

For noen dager siden var jeg på en veldig lang tur i skogen. Det ble noen fine bilder som jeg viste dere, men jeg lagde jo så klart en youtubevideo også. Så her kommer ukens youtubevideo. Jeg håper dere liker den. Det ligger også flere videoer på min youtubekanal om dere ønsket å se mer. Også får vi se når neste tur blir. Jeg er fortsatt ganske utslitt etter denne, men det er nok ikke lenge før jeg igjen pakker sekken og går meg en tur, tenker jeg.

Jeg har mange planer for fremtidige videoer, men jeg har ventet på at det skal bli litt grønnere ute. Noe det nå har blitt så da har jeg jo mange planer for nye turer og flotte videoer jeg kan vise dere. Så Følg med for masse fin natur og forhåpentligvis mye fint å se på.

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fin video. Du har rett i at former etter røtter eller trær som ligger på bakken kan forestille så mangt f.eks en kjempe ansikter eller noe annet. Naturen er vakker og rar. Det er pent vær i helgen og jeg skal på en skogs i morgen. Kanskje det blir flere turer i skogen. Tar med hengekøya og litt niste i sekken. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg