Youtubevideo

Her om dagen gikk jeg en veldig koselig, liten tur i skogen. Jeg gikk en annen snartvei enn jeg pleier og fikk filmet en god del der siden det er så fint. Videre gikk turen igjennom boligfeltet og inn til skogen. Derfra gikk jeg til fossen, møtte en sommerfugl og hadde generelt en skikkelig koselig tur. Også var jeg jo ganske heldig med været. For det startet grått og trist, men endte opp med strålende solskinn. Snakk om flaks med tanke på at det var meldt regn i følge mobilen min. Så la oss ta en titt på hvordan turen var. Ikke bare i bilder, men på video. For naturen blir faktisk enda bedre på film. Bare vent og se.

Neste video lover jeg at blir lengre enn denne fordi da skal jeg på en lang gåtur igjen. Så det er bare å glede seg til en ny video neste fredag. I mellomtiden ligger det flere videoer på kanalen min du kan se på.

Følg meg på:

Facebook Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Bra video men hvor mange km gikk du på denne turen? Trolig tar jeg en skogstur i helga. Men hvor og hvor langt turen blir veit jeg ikke enda. En stund siden jeg var i retning Tverken og Hvalsdammen, så kanskje et blir den veien. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg