Youtube: storhandel

I dag la jeg ut en ny video på youtube. Denne gangen ble det årets julehandel. For når man skal bake så mye som det jeg har gjort så trenger man jo en god del ting. I tillegg står det jo en del julemiddager på  menyen fremover. Så her kommer det en video med innkjøp av alt vi trenger for julen. Tenkte det var bedre å kjøpe inn alt nå enn å kjøpe litt nå og da.

Om du vil se mer av mine videoer kan du klikke deg inn på linken under her som heter youtube. Da kommer du til min kanal. Der ligger det allerede et par videoer, men det kommer også masse mer innhold. Om du ikke vil gå glipp av noen av videoene kan du abonnere på kanalen. Det er helt gratis og da får du med deg alt fremover, men husk å trykke på bjella hvis du vil få varsel neste gang jeg legger ut en video. Og jeg har mange planer for youtubeinnhold, så det er bare å glede seg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg