Youtube: spøkelseshuset

I denne ukens youtubevideo skal jeg vise dere det forlatte huset som er inni skogen. Det huset jeg fant i fjor på en av mine mange turer. Faktisk er det mange steder jeg skulle ønske at jeg fikk filmet til youtube i fjor, men her kommer hvertfall en av de stedene som jeg har hatt lyst til å vise dere siden i fjor. Så bli med på en lang og vakker tur inn i skogen og se på det forlatte, skumle huset med meg.

Ikke bare får dere se spøkelseshuset, men jeg har også filmet mye annet koselig. Med en liten stopp innom badeplassen, se på endene og mye annet koselig. Trykk på play og bli med på turen du også da vel.

Og hvis du vil følge med på kanalen og ikke vil gå glipp av neste video kan du gå inn på linken under her som heter Youtube. Der kan du abonnere på kanalen og se på min tidligere videoer. Om du liker videoen blir jeg veldig glad hvis du gir den en tommel opp. Fortell meg gjerne hva du syns også.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Flott turterreng du viser oss her. Det var litt av et hus kan man si, lenge siden det var overnattingsgjester der. God Helg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg