Youtube: skjære gresskar med meg?

Har du lyst til å bli med og skjære ut gresskar med meg? Jeg hadde egentlig ikke planer om å lage en ny youtubevideo med halloweentema, men så fikk vi jo tak i et gresskar og da ble jeg jo bare nødt til å filme det. Så da kan vi feire halloween sammen ved å skjære ut gresskar og se hvor fint det blir når kvelden kommer. Trykk på videoen så spiller den av. Håper du syns det er like gøy å se på som jeg syns det var å skjære ut.

Ja, som dere ser så måtte jeg jo sminke meg til halloween. Det tok ganske lang tid og innen denne dagen er det vel svarte flekker av sminke overalt, men det er absolutt verdt det. Jeg ble veldig fornøyd. Så derfor tenkte jeg å dele et par bilder med dere også.

Jeg håper bare ikke jeg skremmer noen av barna om det kommer noen på døra. Dette var bare alt for gøy. Kanskje jeg kan komme med noe sminkeinspirasjon til neste år. Grunnen til at jeg ikke har gjort noe særlig i år er egentlig fordi jeg ikke trodde at det ble noe bra. For jeg har faktisk aldri vært noe flink med sminke, men dette syns jeg faktisk at jeg klarte ganske bra. Så da får vi se om det ikke kan bli noe mer av dette neste år.

Hva syns du om halloween sminken?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg