Youtube: pynter til halloween

Da var videoen endelig ute og det jeg har gledet meg masse til er nå over, men alt dette spooky har jo så vidt begynt. Dette er jo bare starten på spooky season. Så det er bare å følge med.

Første  vi starter så vil jeg bare fortelle dere om disse kvistene jeg fant i skogen. De står i en vase på det lille, hvite bordet jeg pynter på starten. Først malte jeg dem, satt på de små kulene/bærene og så malte jeg vasen de står i. Det ble ganske stilig, spør du meg. Jeg vil gjerne vite hva dere syns. Så her kommer videoen. Bare trykk på den så spilles den av.

Om du har lyst til å se flere videoer med halloween tema så følg min youtubekanal. Linken finner du under her. Det blir selvsagt slike type videoer når julen kommer også, hvis du liker julen mer enn halloween. Så det vil komme masse spennende på youtubekanalen min fremover.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg