Youtube: Prøver ut nye teknikker

Jeg har jo holdt på med youtube i noen måneder nå og jeg føler hvertfall selv at jeg har forbedret meg en god del siden jeg først begynte. Og nå har jeg lyst til å legge ennå mer arbeid inn i det og lære meg mye mer. Blant annet har jeg lyst til å bruke litt andre teknikker når jeg filmer. Dette er noe jeg har tenkt på en god stund, men ikke prøvd før nå. Jeg må jo si at jeg er veldig fornøyd med hvordan det ble. Fortsatt mye som kan gjøres bedre og mye annet jeg kan teste ut, men jeg håper at dette gjorde det enda litt bedre å se på for dere. Gi meg gjerne tilbakemeldinger på hva dere syns. Kanskje dere har noen flere tips som jeg kan få brukt for. Det blir hvertfall mye mer av dette i videoene fremover. Forhåpentligvis blir det enda bedre når våren og sommeren kommer, men her er hvertfall den nye videoen. Klikk på videoen under og bli med på en ny tur i skogen.

Og hvis du ikke vil gå glipp av noen flere videoer så burde du abonnere på kanalen min. Du finner link til den under her. Det ligger også mange andre videoer du kan sjekke ut om du ønsker det. Tusen takk for at du så på og så håper jeg du likte videoen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg