Youtube: potter om plante

Jeg har lyst til å vise dere mest mulig av det som skjer med plantene mine og jeg tenkte derfor at dette kunne være en fin måte å gjøre det på. For da får man jo se hva jeg gjør og ikke bare noen bilder. Derfor er jeg veldig glad for at jeg har youtube og kan legge ut denne typen video også. For noen ganger er det gøy å bare se på noen korte, enkle videoer. Så her kommer det en video der jeg potter om mandarinplanten min fordi den trenger jo god plass til beina sine.

Jeg vet det er mange som bruker annen jord og alt mulig annet for å gjøre det bedre for planten, men dette har fungert veldig bra og jeg har faktisk ikke råd til å kjøpe inn masse rart. Den har jord, en potte med hull så den ikke får for mye vann og den har plantelys. Og det har faktisk fungert utrolig bra hittil. Om du allikevel har lyst til å gi meg noen tips så må du selvsagt få lov til det. Bare vit at planten min har det bra og frem til nå har den vokst som bare det. Jeg tror at så lenge den har god nok plass, nok vann og lys så vil den vokse seg stor og fin. Allikevel vil jeg høre om du har noen tips som du tror er viktig for planten. Bare ha i bakhodet at jeg er blakk.

Ellers så håper jeg dere syns dette var en gøyal video å se på. Og hvis du syns slike videoer skal komme i fremtiden så si gjerne i fra. Du kan klikke deg inn på linken under her om du ønsker å abonner på kanalen, se andre videoer eller gå inn for å like videoen. Så håper jeg du får en flott da videre.

 

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg