Youtube: potte om jordbærplanter

Jeg har jo hatt jordbærplantene fordelt i flere små potter. Det begynte egentlig med at jeg sådde mange frø oppi en stor kurv med jord. Der spiret det mange. Så jeg tok de små spirene opp og plasserte de i små potter. Nå har dem blitt så store at de trengte litt bedre plass. Så det gjorde var å dele dem oppi 2 store potter. Lyst til å se hvordan jeg gjorde det? Sjekk ut videoen under her. Bare trykk på den så spilles den av.

Ganske enkelt. Og nå gleder jeg meg til å se dem vokse og bli enda større. Disse blir jo veldig spennende å følge med på til våren og sommeren. Håper det blir noen jordbær på dem. Det hadde vært veldig moro.

Lyst til å følge med på disse videre? Da burde du klikke på linken under her og abonnere på min youtubekanal. Jeg vil komme med oppdateringer 1 gang i måneden. Oppdateringen for januar ligger selvsagt ute allerede. Det gjør også mye annet spennende. Sjekk det ut på linken under her som heter Youtube.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg