Youtube: planteoppdateringen

Da var månedens planteoppdatering ute på youtube. Denne gangen viser jeg dere også blomstene. Siden det er jul så har jeg jo en del blomster her inne og det er så koselig her. Derfor ville jeg også vise dem. Utenom det så har det jo skjedd litt her og jeg forteller om alt sammen i videoen. Bare klikk på videoen for å spille den av.

Du kan se mye mer på min youtubekanal. Linken finner du under her. Og hvis du er like glad i julen som meg så anbefaler jeg en tur innom for å se de andre videoene som ligger ute. Det kommer også mye mer fremover som jeg tror dere vil like. Så følg med.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg