Youtube: planteoppdatering

Som jeg har fortalt tidligere så skulle det komme en ny planteoppdatering på youtube i dag. Den er selvfølgelig lastet opp og du kan se den nå. Dette er noe jeg skal gjøre fast en gang i måneden. Så dette er oppdatering for august. Du finner også planteoppdatering for juli på min youtubekanal. Linken finner du nederst i dette innlegget, men la oss først ta en titt på plantene mine.

De har kommet langt på 1 måned. Jeg følger spesielt nøye med på physalisplanten for tiden. Den har jo kommet så utrolig langt. Det blir veldig spennende å se hvordan den blir til neste video. Om du vil se den store forskjellen på plantene så finner du som sagt videoen på min youtubekanal. Klikk deg inn på linken under og se videoen fra forrige planteoppdatering eller alle turene jeg har vært på. Mye fint som ligger ute på kanalen min om du ønsker å se noe mer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Dette var bra så du er flink. Har ferie nå og det jeg veit nå er at jeg skal klippe gress hos mine foreldre i dag. I dag skal jeg også levere dressen til rensing, se på ny støvsuger(men ikke kjøpe enda) og rydde litt. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg