Youtube: planteoppdatering

Så mye spennende som skjer her nå. Og enda mer spennende skjer fremover. Mye å se frem til når det kommer til plantene mine også, men nå blir det planteoppdatering. Og jeg har filmet en ny video av alle plantene mine. Trykk på videoen under her og se hva som har skjedd den siste måneden. For det er mye!!

 

Følg med på youtubekanalen min for flere videoer. Du finner link til den rett under her. Sammen med Instagram som jeg også bruker veldig myr, særlig storyen. Så hvis du ikke vil gå glipp av noe så burde du følge meg der også.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg