Youtube: Planteoppdatering

Det er jo ny måned og nå har planteoppdateringen for november kommet ut på min youtubekanal. For en liten stund siden sluttet jeg å lage innlegg her på bloggen om plantene mine og bruker heller youtube for å oppdatere 1 gang i måneden. Hvertfall nå som det er så få planter å vise. Jeg har mandarinplante, physalisplante, paprikaplante og noen små planter som dere får se i videoen under her. Så jeg får se om jeg heller kommer med planteoppdateringer på bloggen til våren igjen. Her er hvertfall månedens youtubevideo og hvis du vil se mer videoer så kan du klikke deg inn på linken under videoen som heter Youtube. Abonner gjerne på kanalen min og klikk på bjella for å ikke gå glipp av videoene som kommer fremover. Liker du jul? Vel, da vil du ikke gå glipp av noe på verken bloggen eller youtube. Her på bloggen kommer det masse deilige oppskrifter og på youtube vil det bli mye annet spennende. Så følg med på youtube og bloggen.

Følg meg her:

Bloggen(facebook) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg