Youtube: Planteoppdatering

Da var det på tide med månedlig planteoppdatering på youtube og selvfølgelig deler jeg den har også. Nå er det jo høst og det er mye som har skjedd med plantene mine, hvertfall siden sist video. Så da kan vi jo ta en titt på hvordan det går med plantene og alt det som har endret seg siden sist. Klikk for å se på videoen. Du kan også klikke deg inn på youtubekanalen min ved å klikke HER. Da får du sett denne videoen og mange andre som ligger der. Og hvis du ikke vil gå glipp av noen flere videoer kan du trykke på abonner-knappen og bjella. Da får du opp videoene mine når de blir lagt ut.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg