Youtube og te

Jeg har jo vært syk i dag, men jeg tenkte allikevel det kunne være fint å høre om hvordan dagen min har vært. Så her kommer det en liten oppsummering av dagen min.

På morgenen våknet jeg med skikkelig sår hals og helt tett nese. Det var et mareritt å våkne til, men jeg gjorde det beste ut av det. Så jeg satt på youtube og så på en av mine favoritt youtubere som heter Emily Boo. Ikke noe Jake eller Kaya i dag. Mest fordi jeg har sett igjennom det meste av videoer fordi jeg ikke har noe bedre å finne på.

Etterhvert som timene gikk kjente jeg at dette kom til å bli et mareritt om jeg ikke fikk i meg noe varmt å drikke. Så jeg lagde te flere ganger i løpet av dagen. Jeg måtte bare finne noe for halsen fordi den er så sår.

Også fikk jeg samboeren min til å kjøre innom butikken på vei hjem slik at han fikk kjøpt nesespray og noe lettvindt til middag. Derfor ble det pølse i lompe til middag. Ja, jeg har feilet i utfordringen, men jeg er syk og må ha noe enkelt å spise som samboeren min kan lage til oss. På dette tidspunktet har jeg gitt opp. Med flere dager jeg ikke har klart å lage middagene jeg hadde planlagt så ble jeg litt oppgitt og skuffa. Jeg burde jo ikke det, men det er ikke noe jeg klarer å styre. Så det kan hende at jeg bare avslutter denne utfordringen og kaller det fail. I det minste fikk dere mange gode oppskrifter. Og det kommer jo masse oppskrifter så fort jeg er frisk igjen, men kanskje med ris, pasta osv. For la oss innse det, jeg er alt for glad i mat til at jeg klarer å kutte ut alt mulig og det er ganske vanskelig å lage fancy mat fra bunnen av hver dag.

Så ja, det ble pølse i lompe til middag i dag. Jeg fortsatte å se på Emily Boo frem til Sophie Elise kom ut med en ny vlogg. Ja, jeg følger henne på youtube også. Det er fint og ha noe nytt å se på. Hun er en av de jeg følger, men ikke en av mine absolutt favoritter for øyeblikket. Mer om det en annen dag.

Jeg prøvde ut denne nesesprayen som samboeren min hadde kjøpt med og jeg følte at det gjorde ting verre. Først begynte det å svi i nesa og så ble halsen vond igjen. Så jeg bestemte meg for å ikke bruke den mer. Det gav meg faktisk skikkelig angst og jeg ble litt bekymret for om jeg er allergisk eller hva som skjer. Jeg har jo ikke brukt nesespray på kjempe mange år, så jeg aner jo ikke hvordan det skal kjennes ut, men det kan umulig være riktig å kjenne sviing og gjøre vondt verre. Om du vet mer om nesespray så fortell meg gjerne hva som skjedde, men jeg kommer ikke til å bruke den igjen. Da drikker jeg heller 3L te om dagen og håper at jeg snart blir frisk.

Og det var egentlig akt som har skjedd i dag. Nå er jeg så sliten at jeg skal prøve å sove litt. Så får vi satse på at jeg snart er frisk igjen og får lagd noe godt snart. For jeg savner å dele oppskrifter med dere, men jeg stopper den utfordringen her. Så kommer jeg heller med mange andre spennende oppskrifter når jeg er frisk og klar for å gi alt igjen. Og som jeg gleder meg til å komme meg tilbake på kjøkkenet og lage nydelige middager, men også bake mye godt.

Følg bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg